[sranews] Lokaltrafiknät 2005-11-07

Lokaltrafiknät från Stockholms Radioamatörer, SRA

Call:		SK0AR/0

Datum:		Måndag 2005-11-07

Operatör: 	SM0NHE / Urban

QTH:		Södermalm / Stockholm

1) SM0-Möte 20 november

Boka in i kalendern! Den 20 november kl. 13.00 är det SMØ möte i Althinsalen
på Tekniska Museet. Vi ska välja en valberedning för distriktet som skall
utse
DLØ till nästa årsmöte i SM2. Jag och Ingemar kommer att berätta om vad som
händer i SSA samt att vi kommer att diskutera en rad olika frågor.

Jag håller på att sammanställa en dagordning som kommer att publiceras här
på sidan inom kort, finns det något Du vill diskutera, hör av dig till mig!

73 de Teemu SMØWKA
v.DLØ

2) Botkyrka Radioamatörer - SK0HB

November-2005

Tis 8 nov kl 19:00 SKØHB - Öppet Hus - Stugvärd SMØWKA Teemu

3) Contest (Tider i UTC)

VHF/UHF/SHF:

Nov

Tis 8 nov NAC 432 MHz/70cm

HF

Nov

12-13 Saturday 0000 - Sunday 2359 Worked All Europe DX-Contest, RTTY

12-13 Saturday 0700 - Sunday 1300 Japan International DX Contest, Phone

12 Saturday 1100 - 1200 SL Contest, CW

12-13 Saturday 1200 - Sunday 1200 OK/OM DX Contest, CW

12 Saturday 1230 - 1330 SL Contest, SSB

13 Sunday 1400 - 1500 SSA Månadstest nr 11, CW

13 Sunday 1515 - 1615 SSA Månadstest nr 11, SSB

Är du inte redan medlem i SRA så passa på !!

Medlemsavgift: 80 kr vuxen / 40 kr ungdom (tom 18 år)

Pg nr: 35 55 86 - 9

Annonsera amatörradioprylar gratis med bild på
http://www.sra.se/eloppis/